Alla inlägg under november 2015

Av 05-29 - 10 november 2015 19:36


Gode Gud, hjälp mig att andas, att hålla min kropp upprätt,att få mitt hjärta att fortsätta att slå.......



I morgon klockan 05:29 slutade ditt hjärta att slå Christofer, då slutade du att leva , och jag kan inte fatta att det gått så lång tid för det känns som det var idag det hände.

"Andas in-andas ut-andas in-andas ut, sätt ena foten framför den andra" är mantran som hela tiden sitter i mitt huvud men ibland glömmer jag hur jag ska göra och det känns som en blixt träffar mig-rakt in i mitt hjärta.


Du finns inte här,hur har jag klarat mig utan dig? Jag vet inte. Jag vet bara att jag,ibland, kommer på mig själv med att det gått flera dagar och jag har inte ens reflekterat över att tiden gått.

Varje dag,nästan hela tiden,tänker jag på dig och vem du hade kunnat få bli.

Varje dag tänker jag att jag älskar dig så mitt hjärta snart går i tusen bitar.

Varje dag saknar jag dig.

Varje sekund älskar jag dig.

Min fina Christofer / Din mamma


             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards