Direktlänk till inlägg 12 mars 2015

Skrika och slå!

Av 05-29 - 12 mars 2015 20:36



Ibland vill jag bara springa tills benen inte bär mig, skrika tills rösten tar slut och lungorna tömts på syre, gråta tills det inte kommer några mer tårar, slå på något tills mina händer blöder. Men det är ingen idé att göra allt detta, du kommer inte komma tillbaka ändå.

Jag är så trött, trött på allt. Trött på att det finns så många människor som låtsas att allt är som vanligt, som inte ens nämner dig längre, jag  vill bara SKRIKA dom i ansiktet. Vet inte vad jag ska göra för att folk ska fatta att jag fortfarande sörjer dig. Saknar dig. Tänker på dig i allt. Gråter varje dag. Känner mig halv.

Vad är det ni inte förstår ? Vad är det som är så svårt att fatta ? Era små rosa hjärtan och era tomma löften om att vi ska träffas/ringas/ses, hjälper mig ingenting alls.

Trycka ett "gilla" eller skriva en tom och innehållslös kommentar på Facebook hjälper inte mig alls. Sorry, men det är så det är. Skriv ingenting istället, det är mer ärligt och får mig inte att bli ledsen och besviken......


Ta det allra käraste du har, våga tänka tanken på att ditt barn dör. Du vet den där kalla kåren som kommer i din kropp när du blir riktigt,riktigt rädd, när du egentligen bara vill krypa ihop till en liten boll så att ingen kan komma åt dig ? Så har jag det hela tiden. I varje sekund. I varje andetag. En kåre, en ilning och en overklighetskänsla.

Och en ständig saknad......


Christofer, jag saknar dig så jag håller på att gå sönder. Jag älskar dig så mitt hjärta går i bitar.



                                                  
                                                  
          Din mamma.

 
 
Jenny

Jenny

26 mars 2015 20:56

Du behöver inte de vänner som inte längre hör av sig. De är energitjuvar och inte värda din vänskap längre. Det är väldigt vanligt att vänner försvinner nör man har fått sorg i sitt hus, jag har råkat ut för samma sak. Vi sörjer våra barn resten av våra liv. Jag brukar säga att så länge de älskar sina barn ska jag sörja min tös. Så länge de pratar om sina barn ska jag prata om min tös, och naturligtvis min son som jag är så tacksam för att ha kvar i mitt liv. Tror inte att jag skulle orka gå igenom detta helvete som det innebär att förlora sitt barn. Min dotter hann inte fylla 20 år, en trafikolycka tog henne ifrån mig.
Styrke kram till dig <3

http://www.mittofrivilligaliv.se

05-29

29 mars 2015 15:16

Tack Jenny, och jag beklagar din sorg !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 05-29 - 10 november 2015 19:36

  Gode Gud, hjälp mig att andas, att hålla min kropp upprätt,att få mitt hjärta att fortsätta att slå.......     I morgon klockan 05:29 slutade ditt hjärta att slå Christofer, då slutade du att leva , och jag kan inte fatta att det gått så lå...

Av 05-29 - 27 januari 2015 21:02

Jag har skrivit och suddat, skrivit och suddat och känner att jag egentligen bara vill skrika ut min sorg. Skrika högt och inte sluta förens jag känner mig helt tom. Många är så snälla mot mig, framför allt på Facebook, dom skriver stöttande ord o...

Av 05-29 - 27 december 2014 23:02

    Känner mig så trasig, vill bara att allt ska vara över och förbi, att allt ska bli som vanligt igen. Men det blir det så klart inte. Ingenting kommer någonsin bli som vanligt igen. Du är död och jag "dog" också den dagen. Jag slutade leva...

Av 05-29 - 10 november 2014 20:40



          Hur ska jag börja detta brev till dig, min älskade son ? Vad skriver man när livet har stått på paus men ändå varit turbulent ? Vad skriver man när man varje sekund lever i en mardröm ?  Du vet ju, för du är med mig i varje andet...

Av 05-29 - 4 oktober 2014 12:39

    Det går ett tag mellan blogginläggen nu, mitt mående är inte på topp och årsdagen för Christofers död börjar närma sig. ETT år.....jag fattar inte hur jag har klarat att leva i ett helt år utan mitt barn. Ett år med tårar,ångest,panikattacker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards