Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Medium och förändringar !

Av 05-29 - 25 augusti 2014 23:31



För några veckor sedan var jag och Swempa hos ett medium. Hon visste ingenting om orsaken till vårt besök mer än att vi ville försöka få kontakt med en bortgången anhörig, hon hade bara min mailadress och några sms från min mobil som står registrerad på Swempas företag.

I 90 minuter satt vi och pratade, och jag kan säga att om vi tvivlade på att du "finns" innan så är det tvivlet totalt borta nu.

Tänker inte gå i detalj vad som sas, men det var inte bara en vanlig seans utan vi fick också förklarat för oss hur vi var som människor och hur vår framtis skulle se ut. Ett fantastiskt möte, och jag ska dit igen på healing och lite annat.

Jag är inte hos dig varje dag vid graven Christofer, jag orkar helt enkelt inte, men jag vet att du förstår. 2 ggr/veckan tar jag mig dit nu och tänder dina ljus och fixar lite med blommorna, tvättar av alla fina textstenar och gravstenen. Oftast så sitter jag där en stund på en av pallarna som man kan flytta till graven, och ofta så gråter jag så snoret rinner. Ingen som är där höjer på ögonbrynen åt det, dom gråter ofta själva, men ett uppmuntrande lite ledset leende ger vi varandra. Det känns fint, vi är allierade med varandra och förstår varandras sorg.

Snart har det gått ett år. Ett år av svart sorg och saknad, ett år av förändringar, ett år som mitt i allt det tunga också svettsat samman vår familj på ett mycket bra sätt. Vi visar vår sorg, vi pratar om den och vi lyssnar på varandra och visar hänsyn. När en är svag är de andra lite starkare och så turas vi om.

Och jag pratar med dig varje dag, ibland tyst men oftast högt. Ber dig om tecken och ibland känner jag att du är nära mig, jag kan nästan känna din doft och din värme från alla kramar jag fått.

Jag önskar att du kunde komma tillbaka, men det går ju inte. Men jag ser fram mot att en dag få träffa dig igen, då ska jag krama och pussa på dig i all oändlighet.


Jag älskar dig,Christofer / Mamma.

 
 
Eva Larsson

Eva Larsson

26 augusti 2014 10:05

Jag skulle så gärna vilja hitta ett medium som säger det där speciella, som ingen annan vet. Allt skulle bli så mycket lättare då. Håller på att leta, men vet inte vem ännu. Kim har inte blivit urnsatt ännu. Den 5/9 ska han få sin grav och där kommer väl även jag att tillbringa mycket tid. Styrkekram <3 Eva

http://www.nattstad.se/EvaEn%C3%84nglamamma

05-29

26 augusti 2014 12:11

Kram Eva, du kommer veta när du ska gå till ett medium och till vem. Man känner att det är "rätt",liksom. Mitt medium heter Jessica Norell, du kan googla på henne och läsa lite.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 05-29 - 10 november 2015 19:36

  Gode Gud, hjälp mig att andas, att hålla min kropp upprätt,att få mitt hjärta att fortsätta att slå.......     I morgon klockan 05:29 slutade ditt hjärta att slå Christofer, då slutade du att leva , och jag kan inte fatta att det gått så lå...

Av 05-29 - 12 mars 2015 20:36

    Ibland vill jag bara springa tills benen inte bär mig, skrika tills rösten tar slut och lungorna tömts på syre, gråta tills det inte kommer några mer tårar, slå på något tills mina händer blöder. Men det är ingen idé att göra allt detta, du k...

Av 05-29 - 27 januari 2015 21:02

Jag har skrivit och suddat, skrivit och suddat och känner att jag egentligen bara vill skrika ut min sorg. Skrika högt och inte sluta förens jag känner mig helt tom. Många är så snälla mot mig, framför allt på Facebook, dom skriver stöttande ord o...

Av 05-29 - 27 december 2014 23:02

    Känner mig så trasig, vill bara att allt ska vara över och förbi, att allt ska bli som vanligt igen. Men det blir det så klart inte. Ingenting kommer någonsin bli som vanligt igen. Du är död och jag "dog" också den dagen. Jag slutade leva...

Av 05-29 - 10 november 2014 20:40



          Hur ska jag börja detta brev till dig, min älskade son ? Vad skriver man när livet har stått på paus men ändå varit turbulent ? Vad skriver man när man varje sekund lever i en mardröm ?  Du vet ju, för du är med mig i varje andet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards